lördag 30 maj 2009

Skrämmande utveckling..

Denna utsikt trodde jag aldrig skulle bli min.. Att frugan haft ett par och och hasat runt med på Staronborg har väl varit ok men att jag själv skulle bli ägarinna, det trodde jag faktiskt inte. Frugans köpte jag som gåva när jag var i USA för några år sedan. Jag köpte då ett par marinblå så att de iaf skulle vara lagom diskreta. Trots att jag verkligen dissat denna sko, är den onekligen den bästa när man påtar i rabatter hela dagarna.. Så, nu går jag och stortrivs i mina egna illgröna crocs. Galet! Anna - kommer du och hälsar på oss iaf??

Vi har haft en fin dag med fantastiskt trevligt besök av M och D. Tack tjejer för en jättehärlig dag! Med sig hade de en jättefin syrénbuske som blev nedgrävd direkt. Tack brudar/"grannar"! Sakta men säkert lummas tomten till lite mer.


Vill bara visa er hur bra det blev med mitt skräp-fynd. Så här såg blomlådan ut från början...






... och så här fin är den nu. Vitmålad och fylld av snöflinga och fuchsia är den toppenfin.

Om ni tittar längre bort på bilden, till vänster om blomlådan ser ni ett annat projekt som blev klart under dagen. Spaljén till svartögan är på plats. Det kommer bli så fint när den har börjat växa och blommar flitigt (som odla.nu har lovat att den ska göra..)

Nu är det återigen dags för resa och jag kommer inte tillbaka till vårt älskade Staronborg förrän på onsdag.


Ha en skön söndag och grattis alla mammor på morsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar