onsdag 6 maj 2009

Flyt

Ni som hänger med här i bloggen har sett mina stolfynd. Nu har det hänt igen! Precis likadana stolar hittade frugan på en bild på nätet där de sålde en kolonistuga. På en av bilderna skymtade 4 st stolar (även de lite slitna, men ska ändå kläs om så att alla 6 blir likadana). På vinst och förlust ringde jag säljaren - Jo men visst fick jag köpa dem! Är så otroligt glad :O) Vet inte vad stolarna heter och har därför haft ett litet helsike att hitta likadana på ex Blocket. Ja jag hittade ju 3 st nere i Bengtsfors som en jättetrevlig dam säljer, men har insett att det är lite överkurs att transportera dem så långt. Nu står glädjande nog dess stolar och väntar på oss, i vårt eget koloniområde. Så smidigt! (Ska bara bli frisk först)..

Det blir helt enkelt inte Grythyttan här och nu, utan dessa skönheter!

I övrigt är jag alltså sjuk och har då lite tid för att kolla in andra bloggar om kolonistugor/lotter. Hittade en drös nere i Skåne som var jättefina. Men skulle gärna hitta några från Östergötland. Tar gärna emot tips på trevliga bloggar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar