måndag 25 maj 2009

Fokus..

Är det egentligen menat att man ska sitta inne på ett kontor när det är ljuvlig sol ute!?

Mina naglar påminner mig ständigt om Staronborg. Trots skrubb, finns det fortfarande sorgkanter av jordrester. Fräscht - nja, lite mysigt - ja faktiskt! Det där med handskar är inte riktigt min grej. Jag vill vara nära jorden och njuter för fullt av att skita ned mig. Efter en dag på lotten är alltid fötter och händer svarta..

Fick i helgen tips av en snäll granne. Det gäller min kommande äng, som idag mest består av lite högre gräs.. Hennes idé var iaf att lite då och då strö över linfrön över "ängen". Och absolut, gör det att jag kommer ha en liknande äng som på bilden - här ska strös! Hur fint som helst. Någon som har erfarenhet av att anlägga en äng??

Och hur underbart är inte detta sms: "Vill fruarna ha hjälp att tvätta staket ikväll?" :O) Total värme! Sol ute, sol i sinnet och förhoppningsvis även sol ikväll!

Bild: lånad från http://www.goshandel.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar