fredag 8 maj 2009

Kommentarer

Fick idag veta att en kompis försökt kommenera här på bloggen men hela tiden misslyckats. Bloggen säger ifrån och visar en röd text istället för att publicera inlägget. Jättetrist! Men det har hänt mig också och då har jag tryckt på typ OK eller SÄND igen och till slut har kommentaren visats. Är det någon som vet hur jag annars kan göra för att underlätta kommenterandet? Det gäller alltså de som inte själva har en blogg. I inställningarna har jag kryssat i att "alla", även anonyma får skriva inlägg..

Bild: En av 4 prickiga brickor som tidigare köpts in till Staronborg. Lagom för att bära ut sitt fika på. Varför inte sin frukost som kan ätas i bersån!?

3 kommentarer:

  1. Ooooooh! Aaaaaaah!

    SvaraRadera
  2. nu testar jag igen :)
    Och brickan är jättefin
    kram

    SvaraRadera
  3. Nämen se där, det gick ju :O) välkommen Therese!

    Och det är bra grannen, du sköter dig!! ;O)

    SvaraRadera