måndag 27 april 2009

Önskelistan

Idag har jag gjort ett riktigt fynd. Genom mitt arbete var jag i Vingåker över dagen och passade då på att gå till Outleten där. På Iittala fanns det många finingar till litet pris. Med mig hem fick en liten darling följa. Ni kanske har sett på önskelistan här på bloggen att jag skrivit "skål på fot". Ett exemplar av denna inhandlades för ca 1/3 av ordinarie inköpspris! En första på en liten kommande samling i färgerna blå som på bilden, ljusrosa, ljusgrön och genomskinlig.

I helgen gjorde jag fler fynd. Då var jag iväg till Västerås, även det med jobbet. Där smet jag in på Myrorna och hittade massa fint. Hem kom 2 st lampor (en vägglampa från 50-talet med 2 reglerbara armar och en galet plastig 60-tals lampa). Sedan köpte jag även ett plättlagg från Skeppshult som steker hjärtformade plättar. Som nytt, men väldigt bra pris (50 kr). Jag hittade även 2 st tallrikar som jag ska fota och visa en annan dag. Fina var dem!

Bild: http://www.iittala.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar