tisdag 21 april 2009

Inspiration

På vinst och förlust köpte jag idag en ny tidning. Det är Leila Lindholm som har kommit ut med ett nytt livsstilmagasin "Leilas country living". Tidigare har jag väl inte så väldigt positiva erfarenheter av Leila. Hon är väldigt klämkäck på tv men studiekamrater till mig som arbetat lite närmre henne fick se en helt annan sida.. Såväl som att examinatorn som fick ta massa onödig skit av madame Leila. Nåja, tidningen var iaf väldigt fin och full av fina bilder och bra tips. Leila ha en skön inredningsstil som passar iaf mina visioner om Staronborg.

Annars kan jag tipsa om tidningen "På landet" som är väldigt bra för oss med lite mindre stugor. Den bästa jag har hittat.

Är det någon av er som har tips på något annat magasin?


Bild från Leila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar