tisdag 28 april 2009

Fynd

Nu har jag äntligen fått lite mer fotohjälp (av Lotta) på alla fina fynd som inhandlats sista tiden. Tänkte att ni skulle få se några av dem här. Först ut är en av de två tallrikarna som antingen ska få pryda den nymålade tallrikshyllan eller hänga för sig själva.







Härliga krukor från Stadsmissionen i Liljeholmen











Prima fint tidningställ











Det har blivit en del lampor sista tiden. Nu saknas bara en snygg taklampa till köksdelen. Den här underbart fina hittade jag på en liten loppis i Motala. Det var kärlek vid första ögonkastet.. Den är i glas och är enkom för el.








Här ser ni lampan som jag fyndade på mitt kontor. Den som stod där och bara väntade på mig..











Här är ett av helgens lampfynd i Västerås. Fin va?! 80 kr bjudet! Den ska antingen få hänga ovanför sängen eller ovanför den väggfasta bänken. Hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar