onsdag 10 juni 2009

Sommar?

Det har inte blivit så mkt Staronborg sista tiden, vilket ni har märkt här på bloggen. Jisses vilket trist väder det är. Inspirationen har backat lite, men kommer säkert tillbaka med solen. Det finns även ett litet sidoprojekt som distraherar. Mer om det om några dagar..

När regnet öser ned och kylan har infunnit sig går det perfekt att springa på loppisar. Igår var en riktig fyndardag. För 50 kr fick jag:
1 stor balja från Kockum
1 djup tallrik till min samling Asiatic Pheasant
1 stor vit emaljerad bricka (har letat jättelänge efter en sådan, tokglad!!)

Galet nog har jag funnit en second hand ca 1min från mitt arbete och en annan ca 2 min från vår bostad - båda var jättebra!

På lördag blir det även loppis i Haraldsbo. En liten skål ligger redan och väntar. Känner jag mig själv (och loppis-ägarna) rätt finns det säkert massa mer fint. Mmm, mumma :O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar