måndag 24 augusti 2009

Kalas


Det närmar sig 30 för mig. På torsdag är det dags att lämna livet som 20-åring. Jag är helt och hållet redo :) Har nog varit det ett tag nu. P säger att livet går utför efter 30, men jag känner mer att livet kommer fortsätta blomma. Ser tvärtom väldigt mycket fram emot allt som vi har framför oss!


I lördags var det iaf det första firandet (första av många dvs). Nu var det dags för de allra närmaste vännerna som kom tillresta för en helg på Staronborg. Det var så otroligt mysigt att ha så många kära vänner vid min sida. Jag gick på glädjemoln hela helgen. Fantastiskt nog sken solen och vi fick underbara dagar i Staronborg. Hjärterum ger helt klart stjärterum, vår lilla lott räckte gott åt såväl vuxna som barn med massa spring i benen. Tack alla ni som var där!


Längre fram blir det förhoppningsvis firande med familj och så smånigom även en brakfest för alla vänner runt omkring mig. Fira det som firas kan :)

1 kommentar: